掃呢頁CODE去手機

2018年1月30日 星期二

【人夫角度】41歲徐熙媛一個月瘦22磅 少女味返晒嚟 __,徐熙媛,

「甚麼都不吃了」的大S徐熙媛,究竟係咪真係可以一個瘦十公斤?一個月「甚麼都不吃了」,練仙?汪小菲聲稱老婆大S戒吃減肥,地獄式瘦身,相信當中都有啲誇張咗 ...




「甚麼都不吃了」的大S徐熙媛,究竟係咪真係可以一個瘦十公斤?一個月「甚麼都不吃了」,練仙?

汪小菲聲稱老婆大S戒吃減肥,地獄式瘦身,相信當中都有啲誇張咗嘅。人類點可能唔食嘢呢?

大S瘦身嘅成果,原定本月20號、由汪小菲喺微博開live,宣傳佢哋間酒店新大廚同美食,點知因為App需實名認證,結果冇live睇,大S惟有貼圖。咦,果然瘦很多。

今日凌晨,汪小菲又出圖——一家人去坐摩天輪嘅相。相片重點表面上係「未經老婆同意、冒死發佈」,但實情係想炫耀下老婆瘦咗,仲少女味迫人。41歲仲keep到少女味,真係唔簡單喎。但呢個Post,唔知係咪因為大S嬲豬,所以已經唔存在了。



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

汪小菲微博圖片

網民話呢張成個大姐姐咁…
又真係幾似家姐喎 本月20號新相 去年7月…一上節目就搞成咁…

鍾意就快D Share啦!