掃呢頁CODE去手機

2018年1月30日 星期二

玉女形象幻滅?周慧敏擤完鼻涕同粉絲握手 __,周慧敏,

相信真係愛你嘅粉絲仲會好樂意!歌手周慧敏(Vivian)一連四場在紅館舉行《一萬天荒愛未老.周慧敏30周年演唱會》完滿結束,尾場除老公倪震繼續坐正頭排 ...


相信真係愛你嘅粉絲仲會好樂意!


歌手周慧敏(Vivian)一連四場在紅館舉行《一萬天荒愛未老.周慧敏30周年演唱會》完滿結束,尾場除老公倪震繼續坐正頭排位打氣,不少圈中好友包括李克勤夫婦、關淑怡、鄭丹瑞、關心妍與老公、翁嘉穗與老公鄔友正、劉兆銘齊來捧場。而最後一晚是克勤任表演嘉賓演唱多首Vivian的合唱歌,雖然老公坐正台下,但Vivian亦主動擁抱克勤以示謝意,克勤向台下笑問:「呢個攬OK嗎?乜攬都好喇!」Vivian稱不少歌迷都在網上留言說兩人「100歲唔死要做啲嘢」,克勤笑謂:「當日你嚟我演唱會做嘉賓,話我同你每人50歲加埋100歲,我就答開個『100歲唔死演唱會』喇。但如果想睇都唔係呢一、兩年嘅事,假設係10年後,都120歲,變咗『百二人瑞演唱會』。」

克勤讚Vivian「凍齡」厲害,30年前至今都未有變過,請教她凍齡秘笈,幾經追問,Vivian說:「真係要講?好肉麻喎!」克勤謂:「有幾肉麻呀?」她竟公然讚老公:「有老公錫囉。」搞到全場尖叫,而克勤亦反應快:「好彩我老婆都喺台下。」Vivian指克勤身子keep得好,克勤即言:「我有老婆錫囉。」克勤爆倪震知Vivian怕凍,在後台設下十多個暖爐,後台熱到似火焰山,但笑指嘉賓房就沒安排暖爐。

至於Vivian講到信仰時忍不住落淚,要工作人員給她紙巾,她亦不顧「玉女形象」在觀眾面前「擤鼻涕」,她謂:「我可唔可以擤鼻涕?雖然有啲肉酸…一張紙巾唔夠喎,要兩、三張先搞得掂,妝唔可以唔理,我只係想解決咗鼻涕先。」之後Vivian打算到台邊握手,她笑問:「我依家隻手咁,嚟握手介唔介意呀?」歌迷當然大呼不介意,而Vivian就很隨手將紙巾拋低向走到兩邊觀眾席唱歌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!