網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月1日 星期一

王浩信爭獎出動食炭 李佳芯身體大過天 __,王浩信,李佳芯,

王浩信同李佳芯對於爭獎嘅反應都好唔同噃!2017年對於王浩信(Vincent)與李佳芯(Ali)來說,絕對是豐收的一年,在劇集《踩過界》中出色表現,令 ...


王浩信同李佳芯對於爭獎嘅反應都好唔同噃!


2017年對於王浩信(Vincent)與李佳芯(Ali)來說,絕對是豐收的一年,在劇集《踩過界》中出色表現,令他們同封新加坡視帝、視后。Vincent去年有不少負面新聞,被指與蔡思貝密會、與太太陳自瑤屢傳婚變,不過他認為得多過失:「人要珍惜唔開心嘅機會,有挫敗先會有進步。(負面新聞反而令你同太太更Close?)唔係,我哋一直都咁Close!」

連累囡囡面試

談到新年願望,Vincent笑指希望在囡囡考學校時,自己有好表現:「上次同佢面試,要全程講英文,但講到教育問題嗰陣,我就覺得自己表現唔係幾好!」

至於去年被指以爆冷姿態奪新加坡視后的Ali,未有感到不開心,反而學識欣賞自己,她坦言去年身體出現變化,要入院做切除卵巢囊腫手術,但並未因而覺得要放棄演藝事業,反而是為工作更順暢而安排做手術,她更希望新一年身體健康,走更遠的路。

落區搶票爭獎

談到台慶頒獎禮如箭在弦,二人均為視帝、視后之選,王浩信直言會落力拉票:「我要爭獎呀!今年對手好強勁,呢個願望大過身體健康!」為拉票他願意落區謝票,揚言表演食炭亦在所不辭。而Ali則謂學識對自己有信心,不論得獎與否,去年是被她永記的一年。

文:影視組

場地:Waalah Cafe@PopWalk天晉匯

服裝:the SURIAN(李佳芯)、Brooks Brothers(王浩信)

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!