網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月1日 星期一

單身狗慎入!袁偉豪張寶兒互讚甜到糖尿 __,袁偉豪,張寶兒,

望多佢哋兩眼都驚糖尿呀黐線!藝人袁偉豪(Ben)及張寶兒以情侶檔到寶琳出席倒數活動,Ben表示今次是第一次情侶檔接Job,酬勞比兩人加起來高:「拍住拖 ...


望多佢哋兩眼都驚糖尿呀黐線!


藝人袁偉豪(Ben)及張寶兒以情侶檔到寶琳出席倒數活動,Ben表示今次是第一次情侶檔接Job,酬勞比兩人加起來高:「拍住拖工作仲好,一齊玩,唔使工作完又各自再約。(新一年願望包唔包括結婚?)未住,都係身體健康、工作順利,都有目標想置業。(築愛巢?)都可以咁講,我一向隨遇而安,但今年想踏實啲、目標清晰啲。」

問到2017年最開心是否認識到女友寶兒,Ben笑認絕對係,但亦有很多人生轉變:「工作上觀眾對我肯定多咗,又冇咩機會喺屋企瞓,驛馬星動。(其實有冇結婚計劃?)依家同寶兒關係好好,而且佢嘅歲數,喺工作上都有期望,我哋珍惜多啲相處時間先。」寶兒亦表示不心急結婚:「做人最重要每刻開心,依家我生活滿足開心。(對佢想買樓有咩意見?)支持佢!係好投資,我會鼓勵佢。」Ben笑言以往會儲一些會貶值的東西,例如車及玩具,寶兒的出現令他改變不少:「佢(投資)都有啲心得,我要學習。」寶兒亦指Ben令她有改變,例如會學懂細心及照顧別人,實行互相稱讚一番。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!