網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月1日 星期一

叱咤:網友叫霆鋒邊整雞蛋仔邊表演 __,霆鋒,謝霆鋒,

有冇得諗呢?自從2000年喺紅館開個唱後,加上近年返內地吸金,藝人謝霆鋒都甚少出現喺香港嘅舞台,今晚佢喺叱咤頒獎禮現身,引起全城網民熱烈討論!霆鋒一唱 ...


有冇得諗呢?


自從2000年喺紅館開個唱後,加上近年返內地吸金,藝人謝霆鋒都甚少出現喺香港嘅舞台,今晚佢喺叱咤頒獎禮現身,引起全城網民熱烈討論!

霆鋒一唱《活著VIVA》,大批網民話MK金曲百聽不厭,乜嘢回憶都返晒嚟,大讚又型又Chok,有啲網民仲話:「我真係聽到喊!」、「謝霆鋒終於掉低把鑊鏟,拎番起支結他嘞!」認真誇張!

另外,大批網民話霆鋒比起當年,依家係真正嘅巨星,超級有巨星風範,仲話佢應該趁機發揮星級廚神嘅魅力,叫佢應該一邊唱,一邊整雞蛋仔、揈蕉,又或施展鬼畫符畫花神功,嚟個crossover咁就very good喎!

不過有少部分網民就話霆鋒近年可能揸鑊鏟多過揸咪,所以唱功有少少生硬之餘,更有網民質疑係「假彈」,話:「我睇到佢彈結他係作狀,隻手亂咁FING(揈),都唔係真係彈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!