網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月27日 星期六

有人唔想!梁思浩力邀祥嫂鄧兆尊食團年飯 __,梁思浩,鄧兆尊,兆尊,思浩,

梁思浩話通常一個肯另一個就唔肯,依家仲約緊祥嫂同鄧兆尊!藝人梁思浩、陳彥行、李麗蕊等到亞視大埔總台,為亞視啟播典禮綵排。一行人為打鼓舞獅項目排練,思浩 ...


梁思浩話通常一個肯另一個就唔肯,依家仲約緊祥嫂同鄧兆尊!


藝人梁思浩、陳彥行、李麗蕊等到亞視大埔總台,為亞視啟播典禮綵排。一行人為打鼓舞獅項目排練,思浩表示借打鼓敲醒香港人心中的ATV,講到領軍的思浩有點跟不上節奏,他笑言:「我排第二次咋,我懶!資質差,到真係人齊都要當日表演前,得一個鐘排練。」陳彥行則說:「我哋呢組出席率最高㗎,但係冇次人齊,大家都忙,我就次次都嚟。」思浩又被指對「開台」節目經驗老到,他說:「我都參與過TVB、亞視、有線同Now,因為有好多TVB幕後,今次係用TVB大騷方式去搞。」

主力約祥嫂

思浩曾表示將請來圈中仇家在其新節目《今晚見》中「擺和頭酒」,當中包括傳不和的鄧兆尊及其母親洪金梅(祥嫂),不過有指鄧兆尊以不想將家事公開為由已拒絕,思浩表示:「個個都約緊,通常一個肯另一個就唔肯。(兆尊定祥嫂唔肯?)各有各約,行姐(陳彥行)會喝佢(兆尊)上嚟!祥嫂會有人同佢傾,依家主力放喺祥嫂度,就新年喇,上嚟食餐團年飯!(兆尊話唔想講家事?)唔講家事,講私事囉!」

睇吓邊個去廁所Gathering

講到亞視將於深宵時段播放《蒲樂無窮》直擊夜場百態,取代過往的《魚樂無窮》,思浩坦言未有留意,李麗蕊則笑說:「都係睇人釣魚啫!」問會否擔心有不雅鏡頭?思浩笑言:「大家就係想睇不雅啫!鏡頭要放喺廁所門口,等我哋睇吓有邊個去廁所Gathering!」

韓星助陣啟播禮

另外,亞視外事部高層曾醒明透露,亞視啟播典禮當晚,將設酒會並廣邀近千位賓客到場,而直播表演節目中將請來林子祥、任賢齊及韓星南泰鉉等擔任嘉賓。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!