網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月31日 星期三

咁都得!吳業坤喪玩廁所水 仲飲埋水喉水 __,吳業坤,

吳業坤秘密去咗巴黎錄新歌。歌手吳業坤連日來在社交網上載遊巴黎的風騷相,但其實此行非純遊埠,而是吳業坤跟其音樂團隊秘密到巴黎的錄音室製作新歌。這次巴黎之 ...


吳業坤秘密去咗巴黎錄新歌。


歌手吳業坤連日來在社交網上載遊巴黎的風騷相,但其實此行非純遊埠,而是吳業坤跟其音樂團隊秘密到巴黎的錄音室製作新歌。這次巴黎之旅由吳業坤的唱片公司星娛樂唱片公司包起所有費用,除吳業坤外,還有作曲人Cousin Fung及音樂人張子丰等,約五人的機票連10多日食宿費要成6位數。

遇「巴黎版JW」

由於吳業坤是第一次到巴黎,心情難免超興奮,趁工作之餘順道四出名勝及「食好西」,當全男班到一餐廳食法蘭西大餐時,見有女待應在身邊,「口花花」的吳業坤又忍不住撩女仔,不停用有限公司英語跟住餐廳外籍女待應,說她似好友歌手JW(王灝兒),還怕對方懷疑說謊,出示手機相中的JW作證,搞到女待應哭笑不得。

大晒貼地本色

「玩」完女待應,吳業坤又展示他另一貼地本色,在介紹他和夥伴的住宿及錄音室時,突然走入廚房以KOL口脗說:「為大家介紹法國嘅礦泉水。」隨即扭開水喉飲了杯未煲過的自來水,他擺出副滋味樣,說法國礦泉水:「好正!」飲完水喉水,他又走到廁所,看見Cousin Fung坐在坐廁旁,Cousin Fung按下沖廁掣,吳業坤更玩無可玩伸手入座廁「撈」起沖廁水,向大家介紹「法國嘅海水」,相當Dirty。

JW嬲咗?

吳業坤接受東網電話時,被問到「法國水」的味道,他說:「法國礦泉水飲落有好多礦物質喺內面,但『法國嘅海水』就唔敢試喇,去感受吓嗰種清涼同埋風士人情,咁我都好乾淨洗番手。」談及在餐廳戲弄「巴黎版JW」,可怕香港的「真JW」會嬲?他竟然收到風說:「聽聞佢嬲咗,但我冇義務去氹佢,所以唔使理佢。」問到在花都可有艷遇?吳業坤自爆:「有三件。」隨即傳上一張浴室內的有三個金髮洋娃娃的相片,指有「洋娃娃」陪沖涼。

星娛樂唱片執行董事Tommy Chu說:「公司係第一次送歌手同音樂團隊去歐洲,但詳情遲啲先同大家公布。(又使6位數字喎!)公司係應慳則慳,應使則使。(係咪為吳業坤年底頒獎禮鋪路呀?)唔係為獎而花錢,係用心做音樂。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!