網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月15日 星期一

重感冒點頂?衛蘭開騷靠意志力超額完成 __,衛蘭,

最後都表現好好呀!歌手衛蘭(Janice)昨晚(14/1)結束一連三場的《OhMyJanice》紅館演唱會後,於後台接受訪問。原來Janice在演唱會 ...


最後都表現好好呀!


歌手衛蘭(Janice)昨晚(14/1)結束一連三場的《Oh My Janice》紅館演唱會後,於後台接受訪問。原來Janice在演唱會上一直甚少講話,除了覺得自己不擅長說話,亦是因為開騷前患上嚴重感冒:「個演唱會兩個月之前開始準備,開騷之前幾日我突然病得好犀利,鼻水倒流搞到喉嚨好唔舒服。(點樣可以堅持三晚完成演唱會?)靠意志力囉,其實我有好唔開心,都係一個大嘅影響嚟,我會希望自己個狀態可以係最好。(演唱會完滿結束幾時再開Part 2?)未知幾時呀,嚟緊會去內地開騷先,應該要到二月中先有得放下假抖吓,但係冇長假。」

Janice又好多謝演唱會的三組嘉賓at17、AGA同陳柏宇:「好感恩可以邀請到佢哋,幾位都係我喺Event常見同埋好欣賞嘅歌手,一直都好想可以合作,可以聽到佢哋唱我嘅歌感覺好唔同。at17係我一入行就認識嘅組合,AGA就係喺錄音室成日見同埋返教會而熟絡,Jason就係一直好欣賞。(仲有細妹?)係呀,好感動,同妹妹由細到大都一齊唱歌,好開心。」

每次開騷大家都會留意Janice的身形,頭場時她曾在台上自言今次演唱會增了10磅,她就笑着回應說:「我冇特登去增肥,但亦都冇刻意去減肥,其實我都有做gym同跑步。(唔怕脊柱側彎嘅問題影響到?)我都驚會傷到spine(脊柱)㗎,之前試過運動時有郁動傷過Lower back(腰),所以再做番運動都要少少勇氣,同埋會有Trainer一齊睇住。」

講到今次演唱會的歌單,Janice就話沒有想過特登唱哪幾首:「其實係有喺網上畀粉絲投票,想揀啲比較少現場唱過同少啲派台歌,唱多啲特別少少嘅歌。」

Janice更特意為表演《Make You Feel My Love》而去學了一個月鋼琴,但可惜頭場時都有彈錯:「下次我會先少少哋喺十幾個人面前彈一次先,今次冇,一嚟就係上台表演。」

講到演唱會的表演主題帶點音樂劇感覺,有份親自監督演唱會製作的Janice話:「係呀,個主題都帶少少自己嘢,自己都鍾意有藝術感啲嘅表演形式,有啲古怪感覺。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!