網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月16日 星期二

【三料冠軍】Jumbo箍完牙滿分 完美Body點樣Keep? __,Jumbo,曾淑雅,

曾淑雅(Jumbo)喺11年贏咗中國小姐香港區冠軍,唔止咁,仲拎埋最具人氣獎同最上鏡小姐獎,以實力證明好有潛質。Jumbo身高174cm,女仔嚟講算得 ...




曾淑雅(Jumbo)喺11年贏咗中國小姐香港區冠軍,唔止咁,仲拎埋最具人氣獎同最上鏡小姐獎,以實力證明好有潛質。

Jumbo身高174cm,女仔嚟講算得上係「巨人」,長腿加埋33C上圍,已經好煞食。不過佢啱啱出道時俾人嘅印象其實係……爆牙,就係咁令佢外表有啲幼氣同cute。

為咗擺脫呢份可愛,Jumbo喺14年開始箍牙,成果非常非常突出。之前佢受訪時就講過,喺呢行最重要就係等到機會,機會嚟之前要不停裝備自己,所以有時間就會做GYM,睇佢副完美Body同靚樣,應該準備好喇。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Jumbo夠高,又有完美Body,滿分!(資料圖片) (資料圖片)
11年參選中國小姐香港區,成為三料冠軍。(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
以前仲未箍牙,有啲cute。(資料圖片) (資料圖片)


鍾意就快D Share啦!