網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月16日 星期二

專嗒拍檔劉佩玥 VS小花殺手周志文 __,劉佩玥,周志文,

劉佩玥同周志文嘅緋聞陣容加埋可以開兩枱麻雀。劉佩玥和周志文有個共通點,就係緋聞水蛇春咁長。先講劉佩玥(Moon),身為2013年香港小姐季軍的她,入行 ...


劉佩玥同周志文嘅緋聞陣容加埋可以開兩枱麻雀。


劉佩玥和周志文有個共通點,就係緋聞水蛇春咁長。先講劉佩玥(Moon),身為2013年香港小姐季軍的她,入行後異性緣強勁至今。2015年被拍到獲賭王何鴻燊四房兒子何猷亨帶外賣探班,關係非淺。同年又傳與黃又南合演劇集《殭》時撻着,被拍到在車內「談心」。但最為人熟知的莫過於2016年與伍允龍因拍攝《城寨英雄》而傳戲假情真,不時孖住出席朋友飯局及睇戲,女方更曾被拍到出入伍允龍寓所,戀情甚囂塵上。

同年,有指Moon與黃宗澤合作劇集《幕後玩家》時,迷上對方並周圍放聲氣自言回復單身,主動出擊。至去年「新兵」翟威廉加入,有指二人合作劇集《跳躍生命線》撻着,一盒飲品兩份飲,她更到男方工作室開live唱歌兼過夜。另外,亦曾與Viu TV主播陳安立和藝人張彥博等傳緋聞。

溝女王周志文

「巨聲幫」出身的周志文(大孖)被爆與劉佩玥暗撻,二人同樣異性緣旺盛。大孖經常捲入花邊緋聞當中,2012年與富家女友袁紫僑(CoCo)承認戀情,但有傳大孖與馬賽合作劇集《名媛望族》時撻着,令CoCo不滿,之後他與蔡思貝合作《衝線》時再傳出緋聞,更指被目睹於台灣拖手,因而令CoCo提出分手。

大孖亦因經常相約飯局而傳力追陳瀅和何雁詩。而2015年亦有指她力追吳若希,當時吳母受傷,大孖不時找來溫家偉作掩護,結伴探望伯母。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!