網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月16日 星期二

回復單身!傅穎唔敢打畀Stephy賀封影后 __,Stephy,傅穎,鄧麗欣,

Theresa(左)個樣咁老尷嘅?久未在香港露面的藝人傅穎(Theresa)現身,與樂隊SupperMoment為戶外服裝品牌拍廣告。露腿示人的The ...


Theresa(左)個樣咁老尷嘅?


久未在香港露面的藝人傅穎(Theresa)現身,與樂隊Supper Moment為戶外服裝品牌拍廣告。露腿示人的Theresa透露今次酬勞非常好,更表示對上一次在香港工作搵錢已是2016年的事,而她去年就忙於在內地拍劇,其中一套劇是與陳曉東(東東)飾演一對。講到東東之後會開演唱會,Theresa表示想去支持。問到可會做嘉賓?她笑言不知道,要問東東,而她之前亦有與對方及其太太一齊食飯。

上年同內地男友分手

Theresa又笑言其實她很喜歡做運動,只是外界一直以為她很文靜。問到平時可會與男朋友做運動?她表示:「以前真係少。」問到現時與男友可會少見面?她卻自爆原來已跟內地男友分手:「我依家係單身,上年分手,唔係最近,隔咗一段時間。我哋係和平分手,因為冇乜機會見面,依家都係朋友。(新一年想搵番個新男友 ?)新一年我想工作,依家唔係特別想拍拖。(因為佢hurt得你太深? )唔係,唔關事。大家到依家都可以心平氣和傾偈,只係少見面,性格都係問題,講好和平分開,而新一年都有唔同工作上嘅挑戰。」講到身邊很多姊妹已結婚嫁人,Theresa表示:「都好開心,我今日都收到我個best friend張相,就係佢男朋友同佢求婚,好戥佢開心。(你有冇酸溜溜? )點會?開心都嚟唔切,我冇所謂。有就有,冇就冇,有嘅話擋都擋唔住。」

唔知Stephy奪影后

而談及傳不和的前Cookies隊友鄧麗欣(Stephy)首奪「第二十四屆香港電影評論學會大獎」的「最佳女演員」,Theresa即表示:「係咩?好好呀!好開心,對演員嚟講係好希望得到大家認同,恭喜佢。」問到可會親自打給鄧麗欣講恭喜?她即尷尬笑言:「唔會啦,好耐冇打,你哋幫我寫咪得,恭喜佢。(趁機打破沉默?)你幫我寫就得,大家各自安好。(唔想同姊妹重修舊好?)唔好咁特登,有緣分嘅話遲早都會見面。」

出書唔寫姊妹情

她又透露今年會內地香港兩邊走工作,明年才出書,會寫關於這兩年工作的心路歷程。問到可會寫關於姊妹的事情?她笑言:「你又嚟?唔寫姊妹我都係幾有故事嘅人,可以寫好多嘢,應該叫佢哋寫育兒經。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!