網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月27日 星期二

暗戀一年 拍拖淺水灣曬月光任達華浪漫冧足琦琦28年 __,琦琦,任達華,

■琦琦大爆老公任達華當年暗戀自己,卻不敢追求,幸得工作人員助攻。攝影:周樂恒【《蘋果》專訪】【閃耀人生女人心 琦琦系列之1 信是有緣】任達華和名模琦琦 ...




【《蘋果》專訪】

【閃耀人生女人心 琦琦系列之1 信是有緣】任達華和名模琦琦是圈中出名恩愛的明星夫妻,去年更是兩人結婚20周年紀念。他們的愛情路,由一同拍廣告、拍雜誌封面,到89年開始拍拖,原來早在雙方未認識前,任達華已暗戀琦琦一年,緣份令他們一起工作。經過八年愛情長跑,在97年結成夫婦,戀足28年的他們,琦琦不時大讚華哥浪漫。

現年50歲的名模琦琦早前接受本報專訪,談到早年跟現年62歲的丈夫任達華相識的經過,雖然沒有動地驚天愛戀過,卻是另一番幽情,緣份串連他們在一起:「第一次見呢,嗰時係我拍咗叫人參加《香港小姐》嘅宣傳片,華哥就係做港姐主持,之後慶功宴,嗰次係第一次見佢。跟住我哋一齊拍咗個皮草廣告,又一齊拍雜誌封面,都好有緣。」

作為名模琦琦身高已有180公分左右,而華哥給她的第一印象亦是「高」,她說:「高!覺得呢個男仔好高,好gentleman,好好傾,同埋佢好鍾意攝影,我又有啲攝影師朋友,所以慶功宴一傾就傾咗幾個鐘頭。」雖然投契,但當時仍未談出戀情來,琦琦大爆原來早在89年二人拍拖前,華哥已從雜誌上暗戀上自己,卻不敢表白,亦不敢追求,她說:「佢後來同我講,佢第一次喺雜誌見到跨頁,係我着住牛仔褲、白恤衫、戴住一頂帽,當時佢已經諗,如果呢個女仔做我老婆就好喇,嗰時佢係唔識我。」



■名模琦琦行騷功架十足。資料圖片 ■任達華當年在維也納拍攝節目,因而成功與琦琦撻着。電視圖片

維也納定情

兩人相識一年,只是朋友,直到兩人再次在維也納相聚:「有次我返咗維也納屋企,佢幫TVB去維也納拍旅遊節目,咁啱撞到,呢啲真係緣份。我爸爸、媽媽就話要盡地主之誼,請佢哋成班crew同華哥,去我屋企食飯,跟住就TVB啲人起哄,鼓勵佢追我,嗰次之後,華哥就大膽啲,敢約我喇。」

琦琦在維也納小康之家長大、十幾歲就在巴黎行騷,任達華則是土生土長香港男仔:「我識佢時,佢啱啱出嚟拍戲。喺香港,都係佢帶我去睇戲,去山頂睇夜景,去海邊,佢都幾浪漫,去吓元朗南生圍、離島,睇好多大自然。我喺外國長大,鍾意大自然,初初唔係咁鍾意香港,後來就鍾意,又有一個鍾意嘅人喺香港。」



■華哥跟琦琦拍足八年拖,於97年結婚。資料圖片 ■任達華與琦琦當年遠赴外地影婚紗相。資料圖片 ■囡囡Ella繼承父母的優良傳統,集美貌與高䠷於一身。互聯網圖片

沙灘食麥記

琦琦與華哥拍拖都非常慳家兼自然,華哥間中會開着日本小房車,載琦琦去淺水灣,坐在沙灘談情吃麥當勞:「有時都食燭光晚餐,但我同華哥都係隨意嘅人,我哋兩個遊車河去到淺水灣,喺麥當勞買個魚柳包,就坐喺沙灘度傾偈、食嘢,我哋都係夜晚七點幾去到,感覺好得意,幾浪漫。佢係雙魚座,個人好浪漫。」

採訪:林妙萍

化妝、髮型:淑貞




鍾意就快D Share啦!