掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

何猷龍 5保鏢護駕,陪女中環 shopping [壹週刊 - 1459 - 生活] __,何猷龍,M1,

何猷龍拖住何開梓離開Gap,還親自幫囡囡拎住隨身外套(圓圈)。同你吟一吟何猷龍5保鏢護駕,陪女中環shopping賭王二房的何猷龍,即新濠國際(200 ...






何猷龍拖住何開梓離開 Gap,還親自幫囡囡拎住隨身外套(圓圈)。

同你吟一吟

何猷龍 5保鏢護駕,陪女中環 shopping

賭王二房的何猷龍,即新濠國際( 200)的主席兼行政總裁,今年的身家颷升 85%至 26.5億美元(約 207億港元),繼續蟬聯《福布斯》香港富豪榜最年輕富豪。







五人保鏢圍成圓圈,護送何猷龍父女過馬路。





寶貝女何開梓拖住 daddy急住跑,咪就係為咗小朋友最愛嘅雪糕囉!

呢日寶貝女何開梓想去 Gap掃減價貨,做 daddy的何猷龍幾忙都要陪 shopping。超級富豪殺落中環,保鏢當然唔少得,五人的保鏢團隊,兩個喺店外把守,其餘三人就貼身護駕,離開的時候五個保鏢圍成圓圈護送過馬路,大陣仗到呢!

眨吓眼何猷龍的獨生女何開梓已經 11歲,手長腳長,同媽咪羅秀茵有幾分似樣。兩父女買完衫,急急腳去埋 Godiva歎杯雪糕,傾多兩句,何猷龍就俾保鏢急急帶着先行離去。

享受簡單的家庭樂都複雜過人,呢個就係做超級富豪嘅代價。







何猷龍分分秒秒都係錢,連坐低食杯雪糕嘅時間都沒有。





已經俾保鏢護送出雪糕店,安排先行坐車離開。





同羅秀茵結婚 17年,依然恩愛,何猷龍一有空就會陪老婆 shopping。

撰文:八珍

攝影:楊紫


鍾意就快D Share啦!