掃呢頁CODE去手機

2018年2月22日 星期四

拍戲結怨同成龍斷交靚靚談得罪星爺 23年來未曾合作 __,星爺,袁詠儀,靚靚,成龍,周星馳,

■對於得罪前輩,靚靚呼冤「我邊有咁夠薑。」攝影:林德雄【閃耀人生女人生 袁詠儀系列之8 態度惹禍】現年46歲的袁詠儀(靚靚)兩奪金像影后,當年紅得太快 ...




【閃耀人生女人生 袁詠儀系列之8 態度惹禍】

現年46歲的袁詠儀(靚靚)兩奪金像影后,當年紅得太快的她傳態度囂寸,連環辣㷫影壇兩大巨星,與成龍結怨被下封殺令斷交,更因為得罪了周星馳,兩人至今23年來未曾合作!靚靚親口剖析所有疑團,解開謎底,更披露跟江湖大佬向華勝的兄妹情。

採訪:陳月媚

場地提供:好酒好蔡

化妝:Kerry Wong

髮型:Sam Pan of Muse Hair

■94年跟星爺拍完電影《國產凌凌漆》後,兩人未有再合作。劇照

開口要求星爺萬歲

於94年跟周星馳拍電影《國產凌凌漆》後,有傳靚靚大言不慚指跟星爺風格不同,最好不再合作。靚靚呼冤:「我邊有咁夠薑呀!我儍箒,我未咁蠢㗎下話,我要澄清我係儍箒,唔係蠢!我一定唔會對有經驗嘅人講啲咁嘅說話,我自己係一個新人。」

靚靚強調跟星爺合作幾開心,自己更成功令星爺「萬歲」,她說:「佢哋話星爺未試過萬歲嘅,有個美術指導生日,我話『喂!星爺萬歲』佢真係現兜兜攞咗二千出嚟,如果大家合作得唔愉快,根本唔會有呢啲事。啲人成日話你同星爺點,我真係諗極都諗唔明,究竟係啲乜嘢不和!」

然而,兩人事實上已有23年沒再合作,靚靚淡然說:「我有聽過呢樣嘢,因為我嗰時拍《金枝2》,所以就冇咗一個機會,當然我亦都唔會去find out係咪咁樣。」



「想成龍健康快樂」

有傳95年靚靚拍《霹靂火》後得罪成龍(大哥),拒聽大哥要求補錄對白的電話,令大哥一怒之下落封殺令,兩人斷交22年。靚靚說:「前排我去問大哥,我係咪得罪咗佢呢?因為啲人同我講過大哥成日話『提起呢個人(靚靚)佢都嬲!』我都40歲啦,我諗大哥都唔細,我唔想大哥到咗某個年紀,提起一個人仲會嬲,即係佛學千祈唔好對人起怨恨心,我想佢身體健康快快樂樂。」

問到現有否人令靚靚懷怨恨心?她坦言:「梗係有,但我選擇唔會憎一個人,我反而漠視佢。老公曾經同我講過,多一個朋友好過多一個小人,所以我𠵱家會假囉對佢,唔好再俾佢插多刀囉。」



■去年靚靚主動現身成龍飯局,解開兩人多年來的心結。資料圖片 ■有傳靚靚拍《霹靂火》拒聽補錄對白的電話,令成龍下封殺令。劇照

鍾意就快D Share啦!