網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月4日 星期日

【怕醜遮眼】馬國明唔敢睇心穎爆乳相 __,心穎,馬國明,黃心穎,

馬國明未睇過?《2018國際中華小姐競選》昨晚圓滿結束,當中有份出席嘅女星黃心穎就喺社交網站晒出服裝照,見佢以一身Tubedress上陣,唔少網民都睇 ...


馬國明未睇過?


《2018國際中華小姐競選》昨晚圓滿結束,當中有份出席嘅女星黃心穎就喺社交網站晒出服裝照,見佢以一身Tube dress上陣,唔少網民都睇到嘩嘩聲呀!

而同一時間,心穎嘅男友馬國明就同《降魔的》一眾演員舉行慶功宴,當中黃智雯、阮小儀、何遠東、胡鴻鈞、譚嘉儀、趙永洪、謝雪心等都有出席。佢哋仲喺社交網站Post出晚宴嘅相同短片,片中成班人笑到見牙唔見眼,睇嚟玩相當盡興!不過女友唔係身邊嘅國明就似乎冇咁好彩,事關譚嘉儀喺社交網站上載咗一段馬國明嘅短片,戴住帽嘅馬國明就畀一眾演員圍攻,大家就拎住部電話去問馬國明對相中呢一位女性着得咁靚有咩睇法,而相中人正正就係心穎。畀人圍攻嘅馬國明即時勁怕醜咁用部電話遮住自己,仲好大聲咁話:「限奶令喎!」唔少網民都話馬國明Sweet到爆,仲笑言馬國明對女友着得性感好似有啲不滿咁喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!