網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月20日 星期二

初五仲未使返工!馮盈盈晒爆乳相贈興 __,馮盈盈,盈盈,

馮盈盈真係呢,唔怕「得罪」啲打工仔?!話咁快已經去到年初五,打工仔都放完假又要面對殘酷嘅現實……就係要返工啦!唔少人農曆年假都選擇去拜年或者周圍玩輕鬆 ...


馮盈盈真係呢,唔怕「得罪」啲打工仔?!話咁快已經去到年初五,打工仔都放完假又要面對殘酷嘅現實……就係要返工唔少人農曆年假都選擇去拜年或者周圍玩輕鬆 ...


馮盈盈真係呢,唔怕「得罪」啲打工仔?!


話咁快已經去到年初五,打工仔都放完假又要面對殘酷嘅現實……就係要返工唔少人農曆年假都選擇去拜年或者周圍玩輕鬆吓好好利用呢個假期,前港姐冠軍馮盈盈都唔例外,佢就喺ig甫咗張爆乳泳衣相,個樣仲要好歎咁瞓喺池邊,佢就留言透露自己休息咗幾日,仲講一咗一大堆正正經經嘅說話嚟回顧上年入行嘅感受:「休息了幾天,也沉澱了幾天。回顧舊年是我入行的第一年,太感恩得到各位的愛和支持。讓我在你們的見證下,從不同的機會和歷練中成長過來。新年新開始,要提醒自己保持熱誠和拚勁。做好所有工作,把握所有機會,不可以鬆懈疏忽。要鞭策自己不斷進步,也要尋求突破!」睇落好似好正經同好正面!

一向跳脫接近跳掣嘅馮盈盈突然間咁正經大家係咪有啲唔慣呢!睇睇佢啲hashtag,馮盈盈嘅「真身」即刻蒲頭!佢啲hashtag就話「#caption正經#hashtags就亂來#本身年初四咁嘅樣#即係假又放完錢又使晒工又要返#點會好樣呢#原來我初六先復工#個樣立即變得咁歎#得咗」即係馮盈盈比好多人遲開工,難怪個樣會咁歎喇!有唔少粉絲就留言話會繼續支持佢,亦都有啲粉絲畀佢嘅事業事吸引住大讚佢好身材!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!