網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月20日 星期二

跟黃翠如個樣整?艾美琦火紅Bra上陣拜年 __,艾美琦,黃翠如,翠如,

大家覺得似唔似先!藝人艾美琦(Amy)以火辣Bratop造型上陣、大晒南北半球,祝大家狗年生生猛猛!過年前到台灣進行鼻子矯形手術的Amy不幸遇上花蓮地 ...


大家覺得似唔似先!


藝人艾美琦(Amy)以火辣Bra top造型上陣、大晒南北半球,祝大家狗年生生猛猛!過年前到台灣進行鼻子矯形手術的Amy不幸遇上花蓮地震,差點整容變毀容的她,如今傷口已拆線。驟眼望落去、整容後的Amy竟有幾分似黃翠如!雖然面及鼻尚有些微腫,但Amy樂觀自抽:「我希望今年發過豬頭」

紅Bra催運

Amy不但冇被地震震歪鼻,更趕及在新正頭以「翻版翠如」靚樣示人,她說:「我搵師傅幫我算過,佢話我五行屬性有太多水,一定要用火嚟旺番,佢建議我着多啲紅色衫,愈紅就愈旺!所以我趁過年收爐前去添置咗一大批唔同款式嘅紅色Bra同底底,希望一日24小時都被火包圍住自己,助旺個運勢嘛!前幾日我傷口拆線,雖然鼻同面都仲有些少腫,掂到個鼻仲會痛,但個樣已經可以出街見人,可以靚靚哋咁去拜年𢭃利是!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!