網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月20日 星期二

向全港市民派利是 城城咁樣「找數」 __,城城,郭富城,

城城話會「找數」㗎!天王郭富城(城城)出席新春慶典,講到近日網上流傳,城城在24年前曾講過結婚的話會向全港市民派利是,網民叫城城「找數」,對此他笑言有 ...


城城話會「找數」㗎!


天王郭富城(城城)出席新春慶典,講到近日網上流傳,城城在24年前曾講過結婚的話會向全港市民派利是,網民叫城城「找數」,對此他笑言有留意此事,笑言:「廿幾年前我真係小朋友,到依家成家立室,已經係大人,我找數! 但係有個問題,逐家逐戶派利是冇可能發生,所以我諗住將全港市民嘅利是集埋一封利是,將呢筆錢捐出去,代表全港市民將福氣承傳落去,希望更多有需要嘅人能夠受惠,最緊要有祝福、有心,希望香港市民唔介意啦。」

另外,講到城城主演電影《西遊記女兒國》在內地票房報捷,他說:「希望成績可以繼續好啲,其實套戲包羅萬有,有愛情、打鬥、喜劇,適合一家大細去睇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!