掃呢頁CODE去手機

2018年2月7日 星期三

馬爾代夫度蜜月遇政變 鄧健泓石詠莉報平安 __,石詠莉,鄧健泓,

今次嘅七蜜月認真難忘喇!藝人鄧健泓(Patrick)與石詠莉(Sukie)去年底結婚後,直到前日兩公婆才起程去馬爾代夫度蜜月,不過就撞正當地爆發政治危 ...


今次嘅七蜜月認真難忘喇!


藝人鄧健泓(Patrick)與石詠莉(Sukie)去年底結婚後,直到前日兩公婆才起程去馬爾代夫度蜜月,不過就撞正當地爆發政治危機,全國進入緊張狀態!二人早已在社交網站報平安,Patrick就表示暫時一切安好,大家不用擔心。

半夜入院

Patrick說:「我哋前晚到咗馬爾代夫,要住一晚酒店先嚟依家呢個resort,但一去到馬爾代夫,係好奇怪地見到防暴警察同水馬擺喺酒店門口,我有問過啲當地人,佢哋就話有抗議事件,但瞓咗一晚之後,真係唔好彩,Sukie扁桃線發炎,我哋要去醫院睇病,當時係凌晨四點幾,醫院都冇咩人,我哋好安然睇完醫生攞咗藥就返酒店。尋日朝我哋喺酒店出發,見到有警察喺市中心,我哋都係照上船返機場去 resort,暫時一切正常。」

社交網報平安

現時Patrick夫婦身處馬爾代夫其中一個小島,一切平安,Patrick說:「暫時都好寧靜,冇嘢發生,運作好正常,啲人好似唔太擔心,都好有禮貌、好有service;Sukie噚晚食藥之後好好多,都有精神,係有啲喉嚨痛,好彩帶咗佢去醫院,因為之前扁桃線發炎會令到佢發燒。」今日Patrick更在fb貼上太太「影後」相,以示兩人平安無恙,Patrick並感謝親友們的關心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!