掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

【黎明有話兒】防疫針打定唔打好? __,黎明,

打定唔打?堅係煩惱!歌手謝安琪(Kay)日前一段質疑流感防疫針成效的聲帶傳出後,即時成為城中熱話,唔少人都爭論緊究竟打定唔打好?呢個時候,出名金句多嘅 ...


打定唔打?堅係煩惱!


歌手謝安琪(Kay)日前一段質疑流感防疫針成效的聲帶傳出後,即時成為城中熱話,唔少人都爭論緊究竟打定唔打好?呢個時候,出名金句多嘅黎明喺佢Facebook度發文講呢件事,佢就話新疫苗大約喺三月到港,依家嗰啲好有機會係舊年度嘅存貨,未必係對抗新品種流感嘅疫苗,最後,黎明都補充多一句,就係先問吓醫生又或者上網搵齊資料先好做決定。

黎明發文如下:

「大家早!只想分享一段睇法關於流感疫苗,很多人看了新聞之後覺得流感疫苗要現在注射!但今年新疫苗應是在三月左右才能到達本港,現有市場的流感疫苗非常有可能還是往年季度的存貨,並非對抗新品種的流感疫苗。所以請先諮詢你的醫生或者上網搜尋收集清楚資料。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!