掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

【情人眼裏】陳爽勁崇拜老公:佢乜都係啱 __,陳爽,

隔住個Mon都Feel到佢甜絲絲。幸福人妻藝人陳爽婚後先後誕下一子一女,現年分別三歲及未滿一歲,陳爽的夫家三代經營蔘茸海味生意,屋企做海味,自然日日進 ...


隔住個Mon都Feel到佢甜絲絲。


幸福人妻藝人陳爽婚後先後誕下一子一女,現年分別三歲及未滿一歲,陳爽的夫家三代經營蔘茸海味生意,屋企做海味,自然日日進補冇停手,她說:「每日食少少燕窩,每個禮拜食吓冬蟲草、花膠、阿膠,有時加海蔘,有時鮑魚,通常老公煮,佢煮海味好叻,由細到大學咗好多知識,嗲吓佢就會整畀我食。」每年過農曆年,由於親戚眾多,年初一拜年至年初七,送海味籃送到手軟,幾年前創立骨膠原專門店的她,今年突發奇想,與時裝設計師何國鉦合作推出富藝術風格的海味籃,早前陳爽便做「女工」,在放置海味的雀籠上裝加上蝴蝶裝飾,似模似樣。

樂做幸福小女人

對兩人首次合作,何國鉦取笑陳爽唔醒目,他笑說:「識親嘅靚女都幾醒,但同佢識耐咗,發覺原來佢係儍儍地嘅小女人。」陳爽說:「我唔太鍾意用腦,太辛苦,(老公有無讚你今次醒目?﹚老公好有腦,因為每一次佢都係啱嘅,無論大事小事,每次佢話咁做,我唔同意,但最後我都會後悔,不過今次佢贊同我,佢做後台支持我。」

帶仔女去旅行做足準備

去年聖誕陳爽夫婦首次「2打2」,在沒有傭人姐姐陪同下帶子女去澳門旅行,笑言旅程中兩大人儼如做苦工,極為痛苦,不過農曆新年決定再度挑戰,並遠征至紐西蘭長途旅程,難度升級,她說:「經過上次教訓,兩個小朋友瞓覺時間要控制好啲,唔使帶太多衫,同埋行李篋改用一個大篋可以騰出手拎其他嘢。原本有諗過只帶大仔去,但老公唔捨得細女,不過今次喺當地請咗個兼職保母,佢係一個好可愛嘅女大學生,最開心係佢識影相,順便可幫忙影下相。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!