掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

陳伶俐晒仔仔DSE成績單 全部考5*以上 __,陳伶俐,

陳伶俐上載咗仔仔嘅DSE成績單。港姐出身嘅41歲藝人陳伶俐與林敏驄育有兩個仔仔,兩人離婚後各自各精彩,陳伶俐喺2012年再婚下嫁富豪老公劉頌銘,並為對 ...


陳伶俐上載咗仔仔嘅DSE成績單。


港姐出身嘅41歲藝人陳伶俐與林敏驄育有兩個仔仔,兩人離婚後各自各精彩,陳伶俐喺2012年再婚下嫁富豪老公劉頌銘,並為對方誕下一子。今日係長子Lincoln嘅19歲生日,眼見仔仔終於大個仔,作為媽咪嘅陳伶俐當然好高興,仲喺社交網寫下一封感人嘅信畀仔仔。當中陳伶俐提及當年再婚一事,原來仔仔Lincoln一直好鼓勵佢再婚,仲喺佢擔心會失去一對寶貝仔嘅時候,講咗一句:「到時我們成家立室,得你自己一個人,我們仲內疚」令陳伶俐感動不已,話好感激上天送咗一對寶貝仔畀佢,又指係仔仔成就咗今日嘅佢。

陳伶俐亦上載咗一張Lincoln嘅DSE成績單,見佢全部科目都考獲5*或以上,成績彪炳!仔仔咁懂事又係高材生,難怪陳伶俐好放心,喺信中講明以後都會全力支持仔仔,又叫佢好好享受大學生活。

長文如下:

「給Lincoln的信:

多謝乖仔,你很有心思和努力地在2017年我40歲,送了一份很大很大的禮物給我!還對我説:『媽咪,我好想為你做點事.....』我真的感到欣慰,更感動得流下淚來(放心,這是開心的淚)。19年前的今天,剛到22歲的我,不理世俗眼光,義無反顧、排除患難,堅決地把你帶來這裏,跟自己説:『要為自己的任性,負上一世責任!一定要好好把你養育成人!』就是這份任性,所以更努力工作,更拚命去生存,靠自己的一雙手,要做好母親的職責!

2010年,你鼓勵我去拍拖,跟我說:『找個男人好好錫你,倍下你去旅行玩下,都成33歳成日做嘢都沒有認真去玩下.....』原來,11歳的你知道我那廿幾歲的生活瑣碎事。2012年,我問你:『阿仔,點算好?有人竟然向我求婚.... 』你興奮地説:『梗係結』但我答:『我怕...更怕失去你們...我會內疚的...』你搶着説:『到時我們成家立室,得你自己一個人,我們仲內疚』説到這裏,涙,今次是感觸感恩的涙,真的要多謝上天送給我『這對寶貝仔』,我的幸福快樂是你們送給我的。

今天,你就19歲了!媽咪真的好高興,高興的是你的懂事和生性,令我想起那些過去苦與樂,一切一切都是值得的!多謝你陪我過度那些年,那些事!祝你生日快樂!身體健康!繼續享受你的大學生活,他日你想做甚麼,我都一定會全力支持你的! 你也要好好享受和珍惜你的時光!再一次多謝你,是你成就了今天的我,乖仔Lincoln。

永遠愛你的媽咪」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!