掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

澳洲絕處逢生 __,

小雪08年帶女兒Ronni再嫁,第二任陳姓老公為澳洲籍華人,惜這段婚姻最終在14年結束,小雪為了子女,選擇繼續留澳洲生活。回憶當年在澳洲,雖然有居留權 ...


小雪08年帶女兒Ronni再嫁,第二任陳姓老公為澳洲籍華人,惜這段婚姻最終在14年結束,小雪為了子女,選擇繼續留澳洲生活。回憶當年在澳洲,雖然有居留權,但人生路不熟,小雪坦言偶爾會遇到麻煩事,幸每次有需要時,總會有好心人出現助她解困。

小雪說:「嗰時自己一個女人仔,要照顧一對子女,真係好多嘢要兼顧,而且對澳洲啲法例同福利都唔係咁清楚,好彩有次遇到一個喺澳洲住嘅韓國人,佢見到我一個人帶住兩個小朋友,問我係咪單親媽咪,然後教我申請一啲津貼,結果喺第二個月,我就發現銀行多咗大約港幣幾萬蚊嘅錢,雖然唔係乜嘢巨款,但好幫到我哋。」

向來慳家的小雪,表示在澳洲生活支出比香港更少,跟老公及一對子女去郊外玩都可以好開心,她又說:「我都教一對小朋友要節儉唔好浪費,出街食飯食到唔好味嘅嘢,都要食晒佢,真係好嘅一餐,唔好又一餐,慶幸佢哋都好乖好聽話。」

採訪:小米




鍾意就快D Share啦!