掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

【有伏味】曾為陳冠希維修電腦?「他」向阿嬌致歉:九年了,對不起你 __,阿嬌,陳冠希,數碼新聞,電腦,鍾欣潼,

呢位謝生,雖然同涉案嘅謝生同名同姓同年齡,但用微博又用簡體,伏味極濃。陳冠希09年接受CNN訪問時,稱已原諒史生。(影片截圖)謝安琪一條放在家長gro ...


呢位謝生,雖然同涉案嘅謝生同名同姓同年齡,但用微博又用簡體,伏味極濃。
陳冠希09年接受CNN訪問時,稱已原諒史生。 (影片截圖)

謝安琪一條放在家長group的聲帶,被友人放咗出嚟,即被網民、高官、醫生公開撻伐。咦,網上親子論壇有網民表示,多間私家診所的兒童流感疫苗已經缺貨,問題嚴重,卻未見政府同醫管局如此勞師動眾去「招呼」/「澄清」傳聞。

話題扯遠咗。其實想講,今日有謝安琪一條私人錄音被放上網公審,十年前就有陳冠希——一部手提電腦拎咗去整,結果改寫了很多人的命運。

「奇拿」已漸為人淡忘。但今日又有人提起——不過並非上述兩人,而是另一人——eLiTe Multimedia Limited職員謝某。當日謝將電腦內嘅硬碟backup,儲存喺外置harddisk上,發現部分「閃卡」,即與份屬同事嘅史某一齊欣賞。由於牽連甚廣,謝便即時吩咐史「當冇睇過」,史當時表示明白,但原來已將「閃卡」偷偷燒咗落碟,仲俾人睇。其後網上開始流出「閃卡」。

事過境遷,鍾欣潼(阿嬌)都宣佈將閃嫁「醫界王陽明」賴弘國(新聞連結: http://bit.ly/2EbEPUB ),離奇地,微博上卻有一名同樣姓謝,與案中謝某同名同姓的網民,留言向阿嬌致歉。

謝生係香港人,香港人用微博?簡體字?唔奇……好似係。

呢位謝生喺微博寫道:「九年了,你終於結婚。對不起你了。」但到依家仍未能證實該網民係咪真係謝生本人。有網民留言話「他」不該再提舊事:「你應該親口對她說。」

講番史生,佢喺09年5月就三項不誠實使用電腦罪被判入獄8個月零15日。史曾接受周刊訪問,稱自己係代罪羔羊:「警察拉唔到奇拿咪拉我囉!」同年陳冠希接受CNN訪問,當時可以話係佢為重返娛圈試水溫之作。被問到點睇史生?陳冠希坦言當初都有恨佢:「依家心態同8個月前已經唔同了,我已經原諒咗佢,而佢亦要坐監。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!