掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

【100毛上市】專家Dickson致辭 「你哋係最蠢但最準的投資者」 __,100毛,

毛記葵涌(1716)今日正式掛牌上市,毛記主席姚家豪(阿Bu)以及旗下藝人專家Dickson負責上台,專家Dickson致辭時表示,多謝一班盲目支持的 ...


毛記葵涌(1716)今日正式掛牌上市,毛記主席姚家豪(阿Bu)以及旗下藝人專家Dickson負責上台,專家Dickson致辭時表示,多謝一班盲目支持的觀眾。

專家Dickson以毛記發言人身份上台,他表示,由2010年《黑紙》賣1蚊時,無想過2013年會出現《100毛》,當時亦想不到一本賣10蚊,會變到2015年出現毛記電視,變成一蚊都唔使俾有得免費睇片,到估唔到2018年可以上市。

他又形容,毛記是一間創辦人唔識分析、亦分析唔到的公司:「到咗今日學人上市,多謝一班盲目支持的觀眾,你哋係最蠢但最準的投資者。」

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!