掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

【肚凸凸】鍾嘉欣不停po相 老公做御用攝影師 __,嘉欣,鍾嘉欣,

【肚凸凸】鍾嘉欣不停po相老公做御用攝影師去咗夏威夷渡假嘅鍾嘉欣,繼尋日po低胸大肚裙照片之後,今日又在其網誌上載不少照片,不過相中不見嘉欣穿泳衣嬉水 ...


  • 【肚凸凸】鍾嘉欣不停po相 老公做御用攝影師


  • 去咗夏威夷渡假嘅鍾嘉欣,繼尋日po低胸大肚裙照片之後,今日又在其網誌上載不少照片,不過相中不見嘉欣穿泳衣嬉水照,而是在酒店房間門外拍照,或是沙灘走走的照片。可能太陽欠奉,令嘉欣想下海暢泳的興趣亦都大減,難怪佢不禁留言話︰「太陽叔叔你去了哪兒?很大風,很冷,我期待你的出現,我想游泳玩沙。」

    雖然天陰陰,但仲可以有另一選擇就係拍照自餘,嘉欣上載兩款不同衣著照片,一是高腰短裙look,另一款則是牛仔休閒look,兩款衣著都見到嘉欣肚凸凸,而嘉欣更有一張是摸著肚子。究竟是誰幫嘉欣拍照? 《壹》仔就估所有照片都係由嘉欣的老公操刀,好似係,除非唔係。

    鍾意就快D Share啦!