掃呢頁CODE去手機

2018年3月5日 星期一

堅限奶令!張秀文包到冚拍內衣廣告 __,張秀文,底衫褲,內衣,

張秀文拍內衣廣告。藝人張秀文為內衣廣告進行拍攝,不過就包到冚冇乜睇頭。接受訪問時,問到自己會選擇咩類型嘅內衣,張秀文直言由細個開始已經好鍾意買內衣,仲 ...


張秀文拍內衣廣告。


藝人張秀文為內衣廣告進行拍攝,不過就包到冚冇乜睇頭。接受訪問時,問到自己會選擇咩類型嘅內衣,張秀文直言由細個開始已經好鍾意買內衣,仲會喺屋企不停試,但大個後就會因工作而揀選功能性內衣,她笑言:「款式係我興趣。(有過百個內衣?)咁又冇,要換㗎,唔可以懶,以前就鍾意少女粉色系,但大個就覺得喱士可以提升女人味。」

提到鍾意喺屋企試內衣,男友係咪好開心,張秀文指現時好少咁做,但會將內衣好好收藏,亦覺得舒適度高嘅內衣好緊要。另外,講到早前無綫嘅限奶令,今次有冇問准高層先接拍?她說:「問准咗嘅,了解咗咩Concept先,係健康青春活潑,影出嚟效果都好滿意,有小精靈同少女嘅感覺,係健康性感。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!