網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

【超人退休?】李嘉誠罕有下車影相:「退休嗰啲再諗,下晝先講」 __,李嘉誠,超人,李嘉,

【新增影片】記者今日前往長和(001)主席李嘉誠位於深水灣道大宅外守候,李嘉誠於大約上午11點半乘坐駕離開大宅,並親身接受本報記者提問,李嘉誠跟記者說 ...




【新增影片】

記者今日前往長和(001)主席李嘉誠位於深水灣道大宅外守候,李嘉誠於大約上午11點半乘坐駕離開大宅,並親身接受本報記者提問,李嘉誠跟記者說:「乜嘢都唔會講住...下晝有記者會」,更罕有地下車讓攝記拍照。

重溫蘋果ATM直播,李嘉誠於片中1小時56分51秒回應記者問題:

https://www.facebook.com/appledailyatm/videos/938870386280533/

YouTube重溫直播:

https://youtu.be/73qD-ZYdloI

李嘉誠今早出門時第一句:「我乜嘢都唔會講,對唔住。」

記者:今朝係咪交晒啲嘢畀Victor同Richard?

李欲言又止地說:「嗱!多謝你哋喺度,今朝一早見到你響度,我都唔安落,因為今日有啲事…即…好多事要做,所以我下晝有記者招待會,所以,對唔住,我乜都唔講。」

記者:「你知唔知Victor漏夜飛返嚟香港?」

李:「唔講其他嘢,多謝晒你哋,唔好意思,你哋咁多人響度等我,對唔住。」

記:「一陣係咪會有關於退休嘅嘢公布?」

李:「退休啲嘢,等陣先諗,再講。」

記:「係咪下晝?」

李:「我而家乜嘢都無講。」

記者:「係咪下晝會講?」

李:「我最多行落嚟,畀你影張相。」

另外,今早7點47分,李嘉誠大宅保安開閘向記者表示「Who wants to talk with Mr. Lee?』李嘉誠托保安致電記者對話,被問到退休傳聞時,誠哥只回答不會透露有關消息,叫記者留意下午4時後的業績發佈會,「我乜嘢都唔會講,我下晝有記者招待會,而家任何嘢我講都會錯,我哋要一齊宣佈業績,最好下晝4點零鐘就去我寫字樓,到時有乜嘢我應該講,我全部會講,今朝我絕對唔會講嘢架」

同時超人又表示今早比較忙,會較平時遲出現,之後更着人派汽水給門外守候的記者。

上周四超人頭馬、長和聯席董事總經理霍建寧被追問李嘉誠是否於本周五宣布退休,他只回應「到時你就知道。」

長和系旗下長和、長實(1113)、長建(1038)及電能實業(006)將在今日同日宣佈全年業績,令市場盛傳長和系主席李嘉誠有機會宣佈退休。

記者:蘇承智

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm

李嘉誠下車讓攝記拍照



李嘉誠今早出門再接受記者訪問
李嘉誠於清晨於室內做晨操。
李嘉誠着人派汽水給門外守候的記者。

鍾意就快D Share啦!