網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

頂住咗!馬嘉均畀黃榕撩到㷫恰恰有遐想 __,馬嘉均,黃榕,

好期待!藝人黃榕、許芯悅(Katie)及馬嘉均(Mason)將於4月27至29日合演舞台劇,早前3人到西營盤吃潮州菜開年飯,互相恭祝大家在新一年工作順 ...


好期待!


藝人黃榕、許芯悅(Katie)及馬嘉均(Mason)將於4月27至29日合演舞台劇,早前3人到西營盤吃潮州菜開年飯,互相恭祝大家在新一年工作順利,Mason先祝身體抱恙但仍穿上開窿裙性感現身的黃榕盡快康復,再祝Katie的處女歌曲大賣。Katie祝黃榕早日結婚、Mason早日拍拖,黃榕則直接祝Mason快點結婚:「生產順利!我講音樂嘅BB!而Katie就同Mason喺劇入面心心相印、劇假情真!」

櫈上激戰連場

提到舞台劇排練得如火如荼,他們表示每星期要排4、5日,由下午排到晚上11時,令他們非常疲倦。問到黃榕及Mason的床上戲如何?Katie興奮地搶答:「好誇張!佢哋喺好細嘅櫈上面做,好狼狽咁轉身,其他演員睇到『嗚嗚』咁叫!」黃榕及Mason解釋公演時會在床上,但排練時就要在很硬的學生椅上:「我哋一碌,背脊就好痛,但諗番都好搞笑。」Mason又投訴被Katie及其他演員騷擾,幸好他與黃榕很專業:「冇受佢哋影響。(到時會唔會真錫?)要試吓先!黃榕啲語氣令人好有遐想、熱血沸騰,但我扮唔到佢咁性感。(有冇反應?)真係頂唔住!頂住咗!」黃榕就希望演出充滿美感,誓要令觀眾流鼻血!

許芯悅想有性感演出

至於即將互獻舞台初吻的Katie及Mason打算封利是給對方,Katie說:「裏面要金色!」Mason即時道謝,又透露為排戲及戲劇班考試弄得滿身瘀痕,Katie則自爆未能抽離戲劇班考試的暴躁角色:「我攞到第一,但嗰晚好唔開心,覺得有魔鬼住咗喺入面,快啲幫我釋放出嚟!」她直言想學黃榕性感演出,更做了通淋巴令臀部更翹。至於可會穿上黃榕的開窿裙?Katie笑道:「要包住先保持神秘感,我個角色係唔性感地吸引,更加高難度。」Mason大爆劇中黃榕會在他面前脫衣,不過估計飾演Playboy的自己不會流鼻血。問到可擔心走光?黃榕笑說:「走畀佢一個睇,好過走畀咁多人睇。」Mason笑言假若黃榕走光,就會用手遮住對方的樣子,令觀眾認不出她。

許芯悅髮型:Taky @ fifth_salon

許芯悅化妝:kings_makeup

許芯悅服裝:snidel

馬嘉均髮型:Ming @ Corner.hk

馬嘉均服裝:Dusty

場地:膳亭


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!