網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

【醜女多自在】仙氣何傲兒扮醜釋放自己 __,傲兒,何傲兒,

好大反差~藝人何傲兒(Lily)兩年半前離巢無綫,最後一套無綫劇亦終於播出,演醜女的她獲網民激讚!Lily去年返內地拍時裝劇,演出機會愈來愈多,直言最 ...


好大反差~


藝人何傲兒(Lily)兩年半前離巢無綫,最後一套無綫劇亦終於播出,演醜女的她獲網民激讚!Lily去年返內地拍時裝劇,演出機會愈來愈多,直言最想拍宮廷劇及神仙劇過戲癮!

港姐出身的何傲兒在劇集《波士早晨》中,飾演李佳芯的孖生姊妹「金鳳」,皮膚黑黃又哨牙,劇集早前播出令網民「驚為天人」,指其造型醜到噴飯但演技討喜。其實該劇是Lily在無綫的最後一套作品,離開兩年半間,Lily獲不少工作機會,去年更返內地拍劇及網絡電影:「我都好掛住喺TVB嘅時刻,大家都好有愛!但依家個人獨立咗,見識多咗,好開心可以繼續拍戲。」

髮型師都溫劇本

Lily早前與內地花旦唐嫣合拍內地劇,更到美國拍外景,她指劇組台前幕後都非常專業認真,連髮型師都看了四次劇本,令她也不敢怠慢。問到離港工作會否不適應?Lily說:「開頭都驚,因為得我一個香港女仔,但好彩中間有時間可以返吓香港,係少咗時間同家人、Fans見面,所以會喺網上開多啲Live。(最大挑戰係咩?)要我親自講普通話原聲,冇得配音,不過角色係香港人,導演容許我有啲香港口音。(仲想試咩劇種?)希望拍古裝宮廷戲,我鍾意彈古箏,有時都覺得自己係古代人。另外仲想拍神仙劇,成日睇書都會幻想自己係仙女咁。」單身的她自言經常要離港工作,冇時間跟追求者約會,但直言抱開放態度,隨時Ready拍拖,目標35歲結婚。

豁出去扮醜

提到《波》劇的醜女角色獲讚,Lily直言開心得到網友鼓勵,現在看到自己演出亦覺得很搞笑:「我睇劇本已經不停笑,諗點樣令演繹更Funny,好多人以為我會有顧忌,但其實扮醜係最冇顧忌,拍嗰陣冇補過妝,盡力將大癲大肺呢種特質釋放出嚟。」

場地:Goobne Chicken

鳴謝:Barry@relaxdearhk

髮型:Dave Wong@IL COLPO Platinum

服裝:MZJJ

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!