掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

一山還有一山高 蔡一智遇十二指叔叔嗌勁 __,蔡一智,

真係……好多手指…草蜢成員蔡一智一直都係圈中「少數民族」,因為佢天生右手多咗隻手指公,穩坐「六指狂魔」地位,不過今次佢嘅「寶座」受到挑戰,竟然遇上一位 ...


真係……好多手指…


草蜢成員蔡一智一直都係圈中「少數民族」,因為佢天生右手多咗隻手指公,穩坐「六指狂魔」地位,不過今次佢嘅「寶座」受到挑戰,竟然遇上一位十二指叔叔,成功被KO!

一智尋日去咗睇John legend開騷,搵埋好友容祖兒齊齊睇,不過一智佢就喺場內遇上十二指叔叔,身穿類似保安人員制服嘅叔叔,雙手都比常人多一隻手指公,一智即刻捉實對方影合照,大叫對方係「高手」兼齊齊騷出自己對靚手,唔怪得之佢興奮地放合照上網大晒特晒,一智寫道:「今天遇見高手,多我一隻手指的叔叔,勁呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!