掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

節目未播即添食 鄭裕玲農夫互窒勁好笑 __,農夫,陸永權,鄭詩君,鄭裕玲,

鄭裕玲同農夫一見面就互窒。藝人鄭裕玲(嘟嘟)與農夫主持節目《Do姐有問題》明天才首播,但已決定添食,由原本20集加長至25集。台前幕後今午於電視城舉行 ...


鄭裕玲同農夫一見面就互窒。


藝人鄭裕玲(嘟嘟)與農夫主持節目《Do姐有問題》明天才首播,但已決定添食,由原本20集加長至25集。台前幕後今午於電視城舉行記者會,邀得嘉賓陳煒、岑麗香及朱千雪等出席,玩遊戲時試大家試食黑蟻蛋卷,嚇得香香卻步「拒食」!

事後嘟姐與農夫受訪。談到重播經典劇《流氓大亨》,陸永笑謂:「原來嘟姐真係做得好好,其他乜都睇唔到,淨係見到嘟姐!」嘟姐即「發惡」謂:「乜叫原來呀?死啦你!你估我淨係主持呀?」嘟姐直言因重播時間太晚,自己未有收看,亦已不記得劇情:「淨係記得最尾嗰場萬梓良喊足分幾鐘。」

問到外傳被「勸喻」拒拍蕭定一網劇,農夫坦言:「經理人接觸過吓,報道出街之前冇聽過,咁其實好多嘢都有機會做嘅。(真係以拍TVB嘢為主?)咁依家係拍緊TVB嘢,佢哋唔會干預我哋。(可惜?)拍唔到嘟姐我哋就喊喇。」

另外,農夫又指今次《Do》節目一眾嘉賓開心齊齊捧奬金走,目前成績最好是唐詩詠得一萬元,最少則只拿得九毫!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!