掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

考咗健身教練牌!鄧穎芝助傷殘學生訓練 __,鄧穎芝,

Vangie拍劇之餘,又考健身教練牌,真係勤力!歌手鄧穎芝(Vangie)到中環以嘉賓身份參與青少年道路接力賽,與多名運動員組成星級跑手隊落場,實行以 ...


Vangie拍劇之餘,又考健身教練牌,真係勤力!


歌手鄧穎芝(Vangie)到中環以嘉賓身份參與青少年道路接力賽,與多名運動員組成星級跑手隊落場,實行以身體力行支持一班健兒。Vangie賽前接受訪問,她表示有信心能夠完成賽事:「雖然我自從小學之後就冇乜再參加接力賽,而且就算小學嘅時候都係跑100米咋嘛,依家要跑成兩公里,不過今次有一班年輕人同我一齊跑,我對佢哋好有信心,相信我哋應該會成功完成。(你平時有練跑?)有㗎,我以前會夜跑,不過依家都係喺健身房吹住冷氣跑機,感覺係唔同,跑街係辛苦啲。」

收首個健身學生

Vangie透露最近除了客串網劇《PTU》,還已取得健身教練牌,她更指自己正式收了第一個學生:「佢係用一隻腳跑步嘅女仔,嚟緊會參加障礙賽,所以想搵人幫手訓練。我覺得件事係有挑戰性,平常人可以做到嘅嘢我都要考慮佢嘅情況係咪真係可以做到,佢係我第一個學生,好開心佢有咩辛苦都肯同我講。(會唔會公開招募更多學生?)暫時唔會喇,因為我都仲要兼顧幕前嘅工作,所以都係熟人介紹。」

準備出新歌

談到音樂上的工作,她就說目前已經錄好兩隻歌:「仲安排緊幾時派台,希望暑假之前可以畀大家聽到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!