掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

王維德爆老友爛玩男女通錫! __,

莊思明知道前老闆Apple分手,但沒有八卦追問。
王維德爆老友爛玩男女通錫!「香港舞王」麥德羅被女友揭不忠,他的好友王維德昨日接受本報訪問時指兩人相識多年,認為對方到這個年紀仍很喜歡自由、飲酒及玩。有 ...


王維德爆老友爛玩男女通錫!

「香港舞王」麥德羅被女友揭不忠,他的好友王維德昨日接受本報訪問時指兩人相識多年,認為對方到這個年紀仍很喜歡自由、飲酒及玩。有指分手涉及第三者介入,問到是否覺得麥德羅清白?王維德說:「唔敢亂講!佢不嬲鍾意玩,飲醉酒時連唔識嘅男女都錫。(有冇錫過你?)我會隔住佢!佢飲醉時唔係咁紳士,唔熟會以為佢抽水。」並表示稍後會聯絡麥德羅,認為始終是兩個人的事:「我唔係教人分手!但兩個人唔夾係好痛苦,就算瞓埋同一張床都冇用。」

曾簽約為Apple旗下藝人的莊思明表示從報道及社交網留意前老闆的「分」訊,但沒有多作追問:「見到個留言以為佢只係嬲、發脾氣先咁講!」

王維德指麥德羅雖然將「登六」但仍貪玩。
  • 王維德指麥德羅雖然將「登六」但仍貪玩。





鍾意就快D Share啦!