掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

E Cup線條盡現!郭書瑤開騷玩除衫 __,郭書瑤,

玩到咁大?台灣藝人「童顏巨乳」郭書瑤(瑤瑤)近年轉型唔晒身材騷演技,之前仲獲金鐘獎最佳女主角嘅提名,都可以話好成功,除咗演員,大家仲記唔記得瑤瑤嘅歌手 ...


玩到咁大?


台灣藝人「童顏巨乳」郭書瑤(瑤瑤)近年轉型唔晒身材騷演技,之前仲獲金鐘獎最佳女主角嘅提名,都可以話好成功,除咗演員,大家仲記唔記得瑤瑤嘅歌手身份呢?呢日佢就獲邀參加大型音樂節,瑤瑤以白色小背心配牛仔外套加短褲上場,雖然睇落密實但係暗藏性感,件白色小背心好緊身,將佢嘅E Cup上圍線條完美展現!唔知瑤瑤係咪近期少上台唱歌,佢一現身就High到爆仲大叫:「你們尖叫多少,我就脫多少!」觀眾聽到都嚇到呆咗,瑤瑤發現自己講錯嘢,即時補鑊話:「我亂講的」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!