掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

蘇麗珊甫素顏自拍 靚樣迷暈網友 __,蘇麗珊,

女神真係女神!藝人蘇麗珊(Cecilia)憑一頭清爽短髮同甜美笑容,吸引唔少宅男歡心,成為新一代文青女神。近年Cecilia工作不絕忙到爆,不過工作還 ...


女神真係女神!


藝人蘇麗珊(Cecilia)憑一頭清爽短髮同甜美笑容,吸引唔少宅男歡心,成為新一代文青女神。近年Cecilia工作不絕忙到爆,不過工作還工作,都要做吓運動輕鬆吓先得。

呢日Cecilia就喺社交網上載一段做運動嘅片,片中見到Cecilia主力做腿部訓練,佢仲要蹲起再擘腳,真係睇見都覺得辛苦呀!之後Cecilia仲甫咗張素顏自拍照,好多網民都大讚唔化妝嘅Cecilia一樣咁清秀,皮膚依然靚靚,簡直係內裏透紅,令人羨慕,所以話要靚同健康,就一定要做運動喇。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!