掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

趾公出血!顏仟汶赤腳表演嗌痛 __,顏仟汶,

真係陰功豬囉!女星顏仟汶早前到湖北通城歌劇院登台,同場還有內地華語歌手張偉明,她笑言:「我第一次登台時腳痛,因為現場舞台地板唔平滑,加上我係要赤腳表演 ...


真係陰功豬囉!


女星顏仟汶早前到湖北通城歌劇院登台,同場還有內地華語歌手張偉明,她笑言:「我第一次登台時腳痛,因為現場舞台地板唔平滑,加上我係要赤腳表演,所以我隻腳趾公被地板割損咗,好痛囉。」

問仟汶為何請張偉明做伴舞?她表示:「因為想多方面嘗試,自問跳舞係自己最差嘅一環,既然好朋友張偉明第一張專輯面世,又誠意邀請我嚟登台,所以咪膽粗粗咁請佢做我舞伴,大家試吓合作。」她又說現場反應熱烈,收到不少觀眾送的花,還在台上大聲問觀眾:「你們的花從那裏來的?變魔術嗎?那麼多。」全場被我氹到哈哈大笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!