掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

回憶返晒嚟!古天樂開金口唱《男朋友》 __,古天樂,

有聲!!!「回答我可不可以~~暫時讓我講出感覺後~~才直說你有男朋友~」呢幾句歌詞係咪好熟呢?冇錯!呢首歌就係型男古天樂(古仔)喺華星時期做歌手嘅經典 ...


有聲!!!


「回答我可不可以~~暫時讓我講出感覺後~~才直說你有男朋友~」呢幾句歌詞係咪好熟呢?冇錯!呢首歌就係型男古天樂(古仔)喺華星時期做歌手嘅經典金曲《男朋友》。話說古仔依家轉戰影壇,已經冇乜機會可以再聽佢唱歌,不過點都估唔到尋晚香港電影工作者總會搞春茗,古仔竟然上台開金口唱呢首歌呀!

有份出席春茗嘅歌手王梓軒都話估唔到,佢喺IG晒出一條片,片中見佢、小肥、組合廿四味等,喺眾人目光下夾咗古仔上台,仲臨時將J.Arie唱緊嘅《月亮代表我的心》,強行改成《男朋友》做背景音樂,然後一班人自High咁大合唱…原本古仔揸住支咪都仲有啲猶豫嘅,不過佢亦好快放開型男包袱開金口唱咗幾句,台下觀眾反應熱烈,紛紛舉機影下呢個難得時刻!

唔少網友見到後都感到好驚喜,仲話:「這首歌是大家的共同回憶~冇得輸呀」、「古會長唱歌好好聽😍不如同佢成班歌手整番隻群星合唱歌吖!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!