掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

獲杜汶澤力捧 貝依霖談性零避忌 __,杜汶澤,

嘩!藝人杜汶澤近日榮升老闆,與友人夾七位數字,於社交網站主持節目,並會力捧新一代性感美女貝依霖。貝依霖接受訪問時大讚阿澤搞笑:「同佢拍嘢笑到差啲透唔到 ...


嘩!


藝人杜汶澤近日榮升老闆,與友人夾七位數字,於社交網站主持節目,並會力捧新一代性感美女貝依霖。貝依霖接受訪問時大讚阿澤搞笑:「同佢拍嘢笑到差啲透唔到氣,佢有好多新奇好玩嘅idea。咁正如佢所講,我哋有資訊性及性話題嘅節目,我嘅思想唔算封舊,加上性係正常事,又唔係變態嘢,就算講性玩具我都覺得冇問題。佢暫時都未問到一啲好尷尬嘅問題,當然太私人嘅嘢我會唔想分享。」

做KOL預咗燒錢

談到轉戰網界,阿澤不諱言:「之前同幾間電視台合作都好開心,不過我份人比較低俗,想做嘅節目有好多題材都唔適合喺電視播,所以咪把心一橫同朋友夾分搞囉,今次由創作、拍攝到演出可以話我一手包辦,預咗頭一年會燒銀紙,因為收益都要靠廣告。」

阿澤今次搞搞新意思,全因有感時下電視節目有點悶:「我拍電影就會用正經題材,不過喺網就會多啲搞笑。依家電影票房個勢麻麻,做網都係大勢所趨。(網上節目會爆粗?)咁我又唔係着重講粗口嘅,純粹搞笑形成囉,我都怕喺節目係咁用粗口鬧人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!