掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

拖田蕊妮落水 麥美恩許文軒嘲緋聞有人信 __,麥美恩,田蕊妮,

乜……係假㗎?藝人麥美恩(Mayanne)及緋聞男友主播許文軒(Edmond)以「情侶檔」到馬鞍山出席復活節活動,兩人笑言緋聞傳了一年,終於有搵錢Jo ...


乜……係假㗎?


藝人麥美恩(Mayanne)及緋聞男友主播許文軒(Edmond)以「情侶檔」到馬鞍山出席復活節活動,兩人笑言緋聞傳了一年,終於有搵錢Job。現場他們被安排即場煮蛋並餵對方食,Mayanne自認地獄廚神,Edmond本身也不敢吃對方的手勢,但今次Mayanne的燶邊荷包蛋煮得有板有眼,獲Edmond畀八分高分。問Edmond之前有冇試過Mayanne的廚藝?他說:「冇呀!都係打邊爐咋!都唔知佢識煮嘢食。」Mayanne亦笑認最叻是將雪櫃的食材全部放入煲,煮成一品窩:「以前啲男友有試過,但都係驚嘅,哈哈!」

自薦拍《美女廚房》

講到有傳無綫再搞節目《美女廚房》,Mayanne說:「我想去呀!可以令大家另眼相看,好似小儀咁!(你係地獄嗰邊喎!)咁我唔會好似Kary(吳雨霏)咁燒咗個廚房嘅。」Edmond踢爆Mayanne攞生蟹都驚,她即自爆最驚其實是生雞。

自嘲緋聞有人信

兩人又提議可以有更多合作,例如拍旅遊節目,連名都諗好叫《四個酒凹去旅行》,因二人面上都有酒凹:「既然大家覺得我哋合拍,都可以試多啲嘢。」二人又笑言竟然有人相信他們的緋聞,Edmond說:「真係有人信,親戚有仲有田蕊妮都信,之前佢話搵《1+1的深情》嘉賓,我提議叫佢老公杜汶澤,佢即刻話搵我同麥美恩,佢竟然信我哋係真拍拖喎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!