掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

【超人♥凱旋拖手仔】獨家曝光!退休李嘉誠周凱旋中環拍拖 「老闆娘」出巡晒料放閃 __,周凱旋,李嘉誠,超人,李嘉,

十指緊扣拍拖,李嘉誠同周凱旋好sweet喎!邊個話黃昏之戀一定平平淡淡㗎,佢哋咪同啲後生仔一樣咁當街放閃!退休一身輕,其實在正式宣佈退休之前,本刊已拍 ...


十指緊扣拍拖,李嘉誠同周凱旋好sweet喎!邊個話黃昏之戀一定平平淡淡㗎,佢哋咪同啲後生仔一樣咁當街放閃!

退休一身輕,其實在正式宣佈退休之前,本刊已拍攝到李嘉誠心情已經好輕鬆,跟周凱旋在中環拍拖。話晒身份特別,二人世界就冇喇,拍拖都有幾個保鏢傍實。

但他們當街當巷都冇避忌,全程十指緊扣。周凱旋搞電話嗰陣甩咗手,之後都即刻拖番誠誠,真係拖少陣都唔得呀!見誠誠心急行去上車,仲即刻扶一扶他,夠晒細心。又主動俾五百蚊貼士個保安,呢啲咪老闆娘氣場囉!話時話,周凱旋真係有料到,你睇佢着causal wear都幾有「線條」就知

她93年認識誠誠,25年來一直咁sweet。她中學就讀拔萃女書院,曾經於港台做實習DJ,跟林珊珊同期,之後去了澳洲讀大學。不過人生轉捩點,一定是遇上誠誠喇!

他們拍拖的足跡遍佈大半個地球,誠誠好多時帶同她去外地傾生意,06年壹仔就直撃過兩人去羅馬拍拖。

她更是李嘉誠基金會的執行董事,近年同誠誠會孖住出席基金會活動,地位有幾重要?好明顯

採訪、攝影:娛樂組

相關新聞:

李嘉誠坐遊艇過海dinner:唔使塞車呀!

http://bit.ly/2HI4qWy

誠哥勸從良 大富豪張子強纏炸彈奪10億

http://bit.ly/2FZDkgs

商場傳奇68年 誠哥鬼馬冧掂西人搶訂單

http://bit.ly/2GGU5Lm

讚揚習近平打貪成功 李嘉誠:同中央關係幾好

http://bit.ly/2FRiIDM




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!