掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

導演會:延續氣勢!古天樂又攞影帝 __,古天樂,

古仔再下一城!影星古天樂再次封帝,在香港電影導演會周年晚宴暨年度頒獎禮上憑作品《殺破狼‧貪狼》奪得「最佳男主角」,延繼了昨晚在第十二屆亞洲電影大獎首次 ...


古仔再下一城!


影星古天樂再次封帝,在香港電影導演會周年晚宴暨年度頒獎禮上憑作品《殺破狼‧貪狼》奪得「最佳男主角」,延繼了昨晚在第十二屆亞洲電影大獎首次封影帝的氣勢。晚會上,擔任頒獎嘉賓的影后惠英紅登上舞台準備宣布「最佳男主角」得主,但未公布得獎者時,鏡頭已轉向古天樂,賽果呼之欲出!

惠英紅上台表示:「雖然同古天樂識咗好耐,但講來講去嘅說話都好少,片場都係問食咗飯未,係最近先講多咗嘢!」古天樂一上台,惠英紅即搞笑問他「你今晚食咗飯未?」古仔聞言即笑說:「我同在座咁多位一樣,大家都未食飯,所以我唔多講」引來全場爆笑!而古仔從惠英紅手上接過獎項後,即發表感言說:「我以前鍾意喺自己世界生存,所以就搞咗自己個世界出嚟,希望大家同我一樣繼續支持港產片。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!