網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月4日 星期日

欣宜戀愛大過天 許廷鏗是天使 __,廷鏗,欣宜,許廷鏗,

在單打獨鬥的環境中,她慶幸身邊有不少天使出現,其中一個是好朋友許廷鏗。他是欣宜入行的第一個好朋友,一度被指是拖友關係。在外地受腳傷,為怕影響對方工作情 ...


在單打獨鬥的環境中,她慶幸身邊有不少天使出現,其中一個是好朋友許廷鏗。他是欣宜入行的第一個好朋友,一度被指是拖友關係。在外地受腳傷,為怕影響對方工作情緒,兩人視像通話時,也沒敢第一時間通知他。

「當我心情好差,覺得個天好似要跌落嚟,或者好緊張,佢電話一到,就會無事,就會心情好靚,我覺得個天好公平,自己一個人喺香港生活,但係個天都派咗好多天使俾我。許廷鏗份人好善良,我哋可以係死對頭。我同佢同一年出道,同一間唱片公司,佢嘅宣傳費多啲,我嘅變相少啲,我多啲,佢自然少啲,兩個應該互鬥,但我哋都唔識,因為咁兩個friend咗。我受傷,佢當時喺馬來西亞拍嘢,要宣傳一首好輕快嘅歌,我唔想影響佢情緒,我個人就係咁,唔鍾意話俾人聽,直至做完手術先講俾大家聽。」

「所以你之前問我,有冇覺得自己單打獨鬥,初初入行頭幾年,我可以答你絕對係,因為我嘅性格會推開人,我好渴求獨立,由細到大都希望自己能夠撐起自己,可能因為好細嘅時候,我已經了解到因為父母關係,無論點做都好,都要用好大努力證明自己,細個好想證明俾大家睇,人大咗,發現只需要證明俾自己睇就足夠。」她說。

外間以為小時候萬千寵愛在一身,欣宜坦言不想令身邊人擔心,已經習慣不靠人。她愛搞氣氛逗人開心,甚至在病榻上,這病態舉動連她也自覺疲倦。

「細個開始,屋企人灌輸我一個概念,就係屋企人永遠都錫你,但始終有一日會離開你,到時就要自己照顧自己,細個發燒,可能係十一、二歲左右,想嗲吓婆婆同屋企人,佢哋嘅反應通常都係「做咩啫,病之嘛,好快會好番」,所以我比較鍾意扮無嘢,唔想影響人,整親腳之後,有同事打電話問候我,仲叫我唔好逞強,我收線後即刻爆喊。」她說。

推開人,同時又渴望別人的關心,欣宜自知矛盾不一的行為要處理。「任何關係,同事、屋企人、朋友、伴侶都好,都要學識去溝通,我份人好鍾意收埋,收得耐,積累得多就會爆出嚟。我覺得自己已經進步咗好多,每個人都有情緒,做藝人嘅責任係要娛樂大家,所以點樣平衡,搵一個健康方法釋放自己,第一件要做嘅係好好溝通。」她說。

後記:

肥姐08年離開,整整十年,欣宜直至在16年的《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》中,憑大熱《女神》攞獎,她覺得才是最適當時機,在台上公開感謝生命中最重要的母親,因不想外間說她消費父母。至於父親鄭少秋,要不是人家問及,她從來更加不會主動提起。

「話我消費屋企人係最hurt,因為屋企人就係屋企人,無得揀亦都真係無佢哋就無我,呢樣嘢係好真實。」

相關新聞:

入娛樂圈追夢 欣宜: 唔得我甘心返加拿大捧餐

http://bit.ly/2HZZOvN

屢被批評 欣宜接受自己:我為自己而活!

http://bit.ly/2F8VpZX




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!