網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月4日 星期日

【曾被質疑係私生子】同范冰冰相差19歲 范丞丞首度憑歌回應身世… __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

范冰冰同胞弟范丞丞年紀相差19歲,由於年齡差異,范丞丞出世時,網上出現諸多揣測,更有網民質疑范丞丞係范冰冰私生子,事後范冰冰否認此事,更護弟心切,一直 ...




范冰冰同胞弟范丞丞年紀相差19歲,由於年齡差異,范丞丞出世時,網上出現諸多揣測,更有網民質疑范丞丞係范冰冰私生子,事後范冰冰否認此事,更護弟心切,一直避免細佬現身,只係間唔中喺家庭合照上,見到范丞丞,直至去年12月有傳范丞丞去完韓國接受為期一年嘅練習生訓練(新聞連結:http://bit.ly/2jbBYCE),今年大陸真人騷,鋪路入娛圈,范冰冰更高調以行動支持,喺微博介紹胞弟。

不過,有一個巨星家姐,對范丞丞嚟講似乎有唔少壓力,喺大陸真人騷《偶像練習生》最新一集,范丞丞加盟RAP組,同隊友喺本期考核中改編歌曲《very good》,當中范丞丞喺自創歌詞中,透露出自己由細到大備受外界質疑嘅感覺,描述自己成長經歷,佢嘅詞寫上「2000年6月16那天我在青島出生、「和別的孩子一樣哭得大聲」、「在生下來那些伴隨我的謾罵聲」及「我的夢想開始質疑同時開始發懵」。

演出完後,佢接受張藝興採訪,范丞丞稱可能因為自己係范冰冰弟弟嘅關係,自細就被別人質疑,而佢只可以一直通過自己嘅努力去做,佢略帶感性咁講:「我不想因為是姐姐的弟弟而被知道,想因為是范丞丞而被大家知道 。」講完呢一句,范丞丞有啲眼紅紅、語帶哽咽,張藝興都有鼓勵同安慰佢,范丞丞就話通過比賽磨鍊,確實會進步,對於別人開始對自己嘅認可,范丞丞都覺得好開心。


鍾意就快D Share啦!