掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

祖兒單拖外遊 劉浩龍:每個人有自己生活 __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

師兄上電台宣傳自己嘅麥花臣騷。歌手劉浩龍(師兄)到電台宣傳4月27日於麥花臣舉行的演唱會,他透露自己操練了個多月、每天跑8公里,很開心由178磅減了2 ...


師兄上電台宣傳自己嘅麥花臣騷。


歌手劉浩龍(師兄)到電台宣傳4月27日於麥花臣舉行的演唱會,他透露自己操練了個多月、每天跑8公里,很開心由178磅減了22磅,但目標是減到30磅:「淨係食菜、雞胸、海鮮同蛋白,我冇嘢做就喺屋企研究點將呢幾樣嘢整到最好食而唔悶,畀我諗到減肥版賽螃蟹,蛋白、蟹肉、焯西蘭花,出完騷可以出書,我整咗好多,令自己食得開心。」

想嘗試跳舞

師兄笑言媽媽及親戚總覺得他已經減夠,與媽咪吃飯時只可以偷飲少許老火湯:「阿媽實係咁,細個已經畀佢儲肥我做肥龍。」他笑說自己每年12月至1月都會狂食,然後又要減肥,希望今次真的可以很弗,但未必會在台上除衫:「可能係若隱若現,又想嘗試跳舞。我一直都係跳舞蠢材,成日畀人笑我跳舞好似打功夫咁。(辣身舞?)冇呀,舞蹈員全男班,想有一班猛男嘅效果。」師兄自言很久沒開騷,所以會全部唱自己的歌,並不會請嘉賓,又笑言自己年輕時唱的歌很難,要每晚練歌。

希望可以加場

至於可會加場?師兄表示如果反應好就希望可以加場,自己沒留意票況,不過在兩星期宣傳期內做了30多個訪問:「好似新人之後都未試過,雖然日日講一樣嘅嘢,不過好享受傾音樂。(女友容祖兒會捧場?)咁耐冇開,我相信每個朋友都會嚟。」他特別感謝朋友買飛支持,又自爆曾開迷你騷沒邀請朋友,結果黃偉文及蘇永康等十多人突然現身撐場,卻因沒位坐而要在化妝間簾後看騷,場面很尷尬,這次他就會邀請朋友。說到跳舞方面可請教祖兒,師兄表示已找了一個了解自己的排舞老師。

冇同祖兒分手

對於祖兒去旅行,師兄冇份而疑似分手,他說:「佢同阿媽去,我又好多工作,我覺得唔係好大件事啫,我1月都有去旅行,同老闆滑雪。每個人都有自己生活,不過佢舊時好忙,未擁有自己生活,呢排有時間享受番都好正常。」師兄指之前與陳奕迅拍戲,又忙又不停食,儲肥後就忙於操肌,笑言現在已有四件半「朱古力」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!