掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

【特約報道】阿佘鍾嘉欣絕密公開圈中滴雞精簡易養顏補身秘訣 __,嘉欣,佘詩曼,阿佘,鍾嘉欣,

好耐都無睇過兩位視后阿佘同嘉欣BB拍劇喇!一眾粉絲真係等到變晒做「衣架」,好掛住佢哋兩個!惟有睇Facebooklive止吓渴先啦!阿佘一向都好專注工 ...


好耐都無睇過兩位視后阿佘同嘉欣BB拍劇喇!一眾粉絲真係等到變晒做「衣架」,好掛住佢哋兩個!惟有睇Facebooklive止吓渴先阿佘一向都好專注工 ...


好耐都無睇過兩位視后阿佘同嘉欣BB拍劇喇!一眾粉絲真係等到變晒做「衣架」,好掛住佢哋兩個!惟有睇Facebook live止吓渴先

阿佘一向都好專注工作,名副其實係多棲藝人,不過就算幾忙都好,阿佘個靚樣始終如一,同初出道分別不大,連一眾苛刻嘅網民都大讚阿佘keep得好!咁阿佘究竟有咩秘訣呢?佢話:「女人梗係要錫自己啦,保養多啲,所以啱晒我呢啲少食多餐嘅人,飲滴雞精就可以幫我抵抗疲勞!」



嘩阿佘你講到好似好有心得喎,開心些牙吓啲養顏秘訣嚟聽吓都得啩!
阿佘話手上呢款田原香滴雞精最大好處係好味道,好似湯咁,唔似以前誤以為飲雞精係好腥好難飲,仲有十幾種味道,啱晒一眾女仕們同健康一族!
每日飲一包可以幫助補充體力,例如番工前一晚瞓得唔好無乜精神,集中和注意力唔係好好,阿佘就會飲。而且方便帶番公司放冰箱,隨時想飲就翻熱飲。

「佢可以幫你養氣補身。平時呢我唔鍾意化妝嘅,咁我覺得飲咗幾日之後個氣色就好好啦,面色又好好啦,就算唔化妝塊面都會紅卜卜啦,好似化妝咁樣。覺唔覺呀?」又讚田原香滴雞精無油、無脂肪唔會肥,又介紹杜仲功效:「可以滋陰補腎,女仔飲咗之後好好㗎。」

阿佘口中講緊嘅田原香滴雞精,補身之餘令佢從裡面靚出嚟,仲係台灣NO.1嘅補身產品嚟㗎,好似林心如、大S通通有飲。喺阿佘開心些牙嘅同時,原來啱啱宣佈有喜嘅鍾嘉欣都話自己一直有飲添!

嘉欣BB雖然両家離開咗TVB,專心做全職靚媽,集中火力照顧Kelly同安心養胎,不過其實佢之前拍落嘅「再創世紀」、「哪吒」兩部劇遲啲嚟緊都會出,話take完呢個break安完胎就會重返幕前,叫粉絲們可以放一萬個心!

不過佢就溫馨提示想生小朋友嘅準爸媽要調理好身體,佢話:「我自己就好支持田原香嘅坐月組合滴雞精,因為佢會灌輸好多營養俾你嘅身體,幫你嘅免疫力、幫你嘅精神、幫你調理身體,令你多啲奶。咁尤其佢係中醫師調製,亦係專門配方,所以可以幫到你補身,坐月嘅時候最好養好你嘅身體。」仲話喺生完Kelly之後:「其實我有計住我嘅period,所以喺12月時,我就開始試田原香嘅想孕滴雞精,佢係排卵前加排卵後嘅組合,可以幫助排卵更加大更加圓更加健康,更加容易成功懷孕。」令佢今次懷孕「一擊即中」咁話。



嘉欣BB推介準媽媽嘗試田原香嘅坐月組合滴雞精,中藥配方都由註冊中醫師把關,只要跟住每個階段同指示飲用,對於一般健康人並無身體負擔。
睇見嘉欣BB一副有女萬事足嘅冧樣,一眾粉絲實會愛屋及烏,絕對唔介意等到佢5月返香港嘅!

想睇片,去呢度 http://bit.ly/2FWoKWS




鍾意就快D Share啦!