網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月10日 星期六

林雅詩再拍三級片:題材敏感 __,林雅詩,

Grace又拍三級片!藝人林雅詩(Grace)出席商場活動,率領在場長者跳「功夫舞」,她透露剛完成內地40場登台返港,原定尚有encore場,惟一早已 ...


Grace又拍三級片!


藝人林雅詩(Grace)出席商場活動,率領在場長者跳「功夫舞」,她透露剛完成內地40場登台返港,原定尚有encore場,惟一早已接下是日活動,故只能忍痛推掉,問到數十場酬勞是否很可觀?Grace笑不攏嘴謂:「都ok」

稍後將拍攝一部三級江湖片的Grace,指片中飾演大家姐,還有可能要剃頭演出,她謂:「我連skinhead都未試過,所以都好緊張,如果真係剃頭就會有啲工作接唔到,好大犧牲,所以睇係咪真係需要先(咁三級片要性感?)係提材敏感先三級,入面係有性感場面,好似要露背,露點梗係唔得同埋可能要學揸電單車。」而Grace經理人兼緋聞男友馬天樂則身兼新片導演及演員,笑指劇本尚在修改當中,男主角未定,但已力邀曾演過江湖片的資深演員陳惠敏出演。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!