網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月10日 星期六

百病纏身飽歷滄桑!河國榮唔覺命途坎坷 __,河國榮,

河國榮有幾苦,只有佢自己先知…藝人河國榮近十多年來飽歷滄桑,受到抑鬱症、右耳基底細胞癌、胃酸倒流等病折磨,亦曾出現過經濟拮据,欠下幾十萬卡數,亦曾經試 ...


河國榮有幾苦,只有佢自己先知…


藝人河國榮近十多年來飽歷滄桑,受到抑鬱症、右耳基底細胞癌、胃酸倒流等病折磨,亦曾出現過經濟拮据,欠下幾十萬卡數,亦曾經試過上天下海地拍攝一個代言廣告,出來效果非常好,但可惜由於產品最終沒有面世,廣告亦只能報廢收場,令他的一擔心血付諸流水!河國榮亦大呼可惜:「真係拍得好好睇但無人知,真係有少少失望㗎。」

一向愛狗如命的他,最近家中一隻愛犬,因年紀老邁器官衰退,未能自行排尿,河國榮每天日夜要親手幫狗狗做膀胱按摩助其小便,他謂:「之前有個登台要出埠三日都差啲去唔到,因為我太太唔識幫佢整,如果佢三日去唔到小便會膀胱炎,最後搵到一間寵物醫院可以幫到狗狗,我先放心出發。」

該次登台是受到上海電視台之邀去獻唱,他還選了廣東話歌鄭少秋的《笑看風雲》來唱,結果引來不少回響,大批網友爭住睇,更有200萬瀏覽量,大家都讚河國榮唱得非常好,河國榮亦笑言估不到:「每次工作我都會放晒所有心機落去,今次反應咁好當然好開心,我練咗好多年歌㗎!」

雖然這些年來都有不少不快事降臨在河國榮身上,但他直言並不覺得自己命途坎坷,一切事他都只視為一個經歷:「冇苦又點會嘗到甜,人生有起有跌先至有趣,就算抑鬱症最嚴重嘅時候,都冇試過有輕生念頭,發病過程係好辛苦,我亦試過嬲到打牆傷害自己,當然呢件事係錯,之後我亦好努力去尋求醫治方法,一切都向積極正面咁去諗,生命好保貴,要好好愛惜!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!