網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月18日 星期日

生完B要護腰!謝安琪爆囡囡勁識Social __,謝安琪,

母愛爆棚!歌手謝安琪(Kay)及藝人任賢齊(小齊)一大清早到青衣出席第九屆的慈善單車活動,二人均穿上大會的風衣,精神奕奕一同接受訪問。收身成功的Kay ...


母愛爆棚!


歌手謝安琪(Kay)及藝人任賢齊(小齊)一大清早到青衣出席第九屆的慈善單車活動,二人均穿上大會的風衣,精神奕奕一同接受訪問。收身成功的Kay表示之前連續多年都有參與該活動,惟中間有兩年因為生B所以就中斷咗。

產後唔敢搏盡

問到Kay今日有否帶同小朋友到場?她表示沒有,因以為十歲兒子張瞻「未夠秤」,又加上要趕下場:「以前係12歲先至可以參加。(但今次最細的參加者好似係8歲。)係囉,可能年齡降低咗,下年佢11歲就可以帶佢嚟。」她又指自己都好想落場踩,但因為生B後要保護腰骨,所以都唔敢咁搏,笑言今年留實力,下年重出江湖。

約小齊一家踩單車

至於同場要趕另一場慈善活動的小齊,就大呻一日之內有兩個活動撞晒期,不過都理解香港人非常鍾意做戶外運動,同時又指可以做慈善,一舉兩得。問到會否想與小朋友一同參與?小齊話希望下年可以一齊,但就要先帶小朋友去練習。身旁的Kay就指可以約埋小齊一家齊齊去練踩單車。

囡囡想見契爺Juno

談及Kay的可愛囡囡張靖快將一歲生日,Kay則搞笑指希望她可以見到契爺麥浚龍(Juno):「佢依家忙緊拍戲,但小朋友有個夢想就係想見佢。(會唔會搞Party?)咁又冇,但會約幾個朋友食吓飯。反而尋日就帶咗佢去參加蘇永康同車婉婉嗰兩個小朋友嘅生日會,見到佢好Social,我都另眼相看!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!