掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

【搵食嘅嘢】龍小菌指女藝人長髮多啲Job __,龍小菌,

真係唔講唔知…歌手龍小菌和邵子風出席籌款步行活動,講到一早起身參與活動,小菌謂:「咁我平時都有行山嘅,只不過就會行晏山,都係一啲。『三點不露』嘅人,若 ...


真係唔講唔知…


歌手龍小菌和邵子風出席籌款步行活動,講到一早起身參與活動,小菌謂:「咁我平時都有行山嘅,只不過就會行晏山,都係一啲。『三點不露』嘅人,若果朋友約9點,我就會問可唔可以遲一個鐘。」講到活動為女性爭取平權,身為小菌的經理人邵子風笑言:「我只識做女藝人,男藝人唔識做 ,會為女藝人發聲。」問到小菌在工作上可有遇公不公平或歧視情況?小菌謂:「因好似女藝人要長頭髮,以前一話剪短,唔止經理人,就連身邊啲男士嘅反應都話唔好。」因為可能會冇咗某啲廣告機會?子風說:「呢個實際上真係,長頭髮係多啲工作,但又要咁講,小菌長頭髮咁耐,又未試過拍洗頭水廣告喎。」小菌笑言所以最後她都把頭髮剪短,更是先斬後奏,剪完先給經理人邵子風知道。

另外,小菌一直有組Band「帶菌者」,今年正式「帶隊」加入樂壇。子風笑言:「小菌係獨立樂隊嚟,隊Band係佢,我冇份。」問到冇得抽佣?子風踢爆小菌笑言:「邊有成個樂隊嘅酬勞仲少過一個藝人㗎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!